Paul Mitchell er mere end bare luksus hårpleje. Det er et standpunkt.
Med omtanke for miljøet
Produkterne består af naturlige vandopløselige ingredienser. Sådan var det i 1979, og sådan er der stadig. Fra produktion til dit hår er der gjort en aktiv indsats for at beskytte miljøet til fordel for de næste generationer.
Dagligt salg af Paul Mitchell produkter bidrager til at gøre denne verden til et smukkere sted, og bevare vores naturlige ressourcer, beskytte vores dyr og sikre rettighederne for alle mennesker. Paul Mitchell er luksus hårpleje med en holdning til det vigtige, vores natur. mere end luksusprodukter til dit hår – det er også en holdning til ingredienserne.
Paul Mitchell hårprodukter er et af de mest anerkendte salonprodukter i verden
Hårprodukter af frisører til frisører, er mottoet bag serien. Deres rene og naturlige hårprodukter testes grundigt af frisører inden lancering for at leve op til de høje kvalitetskrav. Gennem årene er Paul Mitchel hårprodukter løbende blevet udvidet og der fíndes nu mere end 70 hårprodukter under Paul Mitchell brandet. Produkterne er sulfat-fri, renser blidt, blødgør, styrker, og genskaber fugt balancen og elasticteten ved hjælp af deres eksklusive KerActive protein. KerActive er keratin-molekyler, som reparerer skader og lægger sig om håret.
Produkterne er ikke kun for voksne. Paul Mitchell har også lanceret shampoo og balsam, som er ekstra mild mod babyers sarte hud og hovedbund.
Historien bagom manden
Paul Mitchells læste til sølvsmed inden han valgte frisørfaget. Paul Mitchell vandt allerede som 18 årig et utal af både nationale og internationale frisørkonkurrencer. Det sikrede ham en plads hos den kendte frisør Mayfair, London. Siden tog karrieren fart og Paul Mitchell er nu et velfunderet og respekteret brand blandt frisører såvel som kunder.